Сукня на розмір більша чи взуття замале – сміливо можете повернути товар до магазину. Як це зробити? Декілька простих порад у день захисту прав споживачів від юристів ДніпроОДА.
Повернути товар до магазину можна. Це передбачено ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Проте, є деякі нюанси. Споживачам треба пам’ятати декілька простих правил, які збережуть гроші та нерви.
Повернути до магазину можна лише непошкоджений та невикористаний товар. Наприклад, якщо ваше взуття виявилося незручним, але ви вже встигли прогулятися в ньому вулицями міста – повернути його до магазину вже не вдасться.
Час роздумів для повернення – обмежений двома тижнями. У споживача є 14 днів, аби повернути чи обміняти товар у магазині. Далі це можна зробити тільки за гарантією, якщо така передбачена покупкою.
Важливою умовою для «камбеку» є товарний чек. Маленький папірець, який часто відразу викидається у смітник, - запорука повернення товару. Без чеку продавець не може прийняти у вас товар.
«Не кожну покупку можна повернути до магазину. Законом визначений перелік товарів, що не підлягають поверненню. Це дитячі іграшки, товари особистої гігієни, друковані видання, аудіо-, відеокасети, ювелірні вироби», - розповідає в.о. начальника юридичного управління ДніпроОДА Андрій Байраченко.
Повний список товарів, що не підлягають поверненню, можна побачити тут.
15 березня відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. Саме цього дня у 1961 році Президент США Джон Кеннеді під час свого виступу у Конгресі сформував 4 головних права споживача: право на безпеку, право на інформацію, право на вибір, право бути почутим.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |