Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 02 травня 2025
00:47

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Увага! Конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу продовжено

Увага! Конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу продовжено

Прийом заявок та концептуальних пропозицій триватиме до кінця червня.

Згідно із Положенням про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу І відбірковий етап – прийом заявок та концептуальних пропозицій – мав продовжуватися впродовж 15 днів з моменту оголошення конкурсу (08.06 – 23.06.2017).

«З огляду на чисельні звернення від громади, прохання потенційних учасників продовжити прийом заявок щодо участі в конкурсі, – каже керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко , – у відповідності до Положення ми винесли пропозицію продовжити строки на 1 (один) тиждень на розгляд 16-х членів Оргкомітету та визначитися за питанням шляхом голосування. Пропозиція була схвалена.

Тож, конкурс і надалі проводиться у ІІІ етапи. Але із урахуванням нових термінів.

І етап – відбірковий – прийом заявок та концептуальних пропозицій триває до 30 червня 2017 р. включно.

ІІ етап – півфінал– відбір Оргкомітетом в рамках відкритої бренд-сесії, трьох основних концептуальних ідей (з логотипом включно) пройде 03.07 – 07.07.2017.

І, нарешті, ІІІ етап – фінал – скрадатиметься з оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів (10.07 – 14.07.2017) та онлайн- голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 10 днів».

Нагадуємо, метою відкритого творчого конкурсу, оголошеного «Агентством розвитку Дніпра», є створення та визначення концептуальної ідеї та логотипу міста Дніпро, які будуть спрямовані на формування корпоративної культури міста, просування позитивного іміджу Дніпра в Україні та за кордоном, та використовуватимуться в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста.

Всім учасникам надається можливість ознайомитись з результатами соціологічного дослідження, SWOT-аналізу, попередніми концепціями бренду міста Дніпро, заповнивши заявку на участь у конкурсі та надіславши її до 30 червня 2017 р. на пошту [email protected] з позначкою «Заявка».

Детальніша інформація у Положенні про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Мер Дніпра поконфліктував з ректором ДНУ через Палац студентів та Акваріум (45)

•  Скільки людей проживають в Україні: МВФ оприлюднив оцінку чисельності населення (41)

•  На архітектурно-містобудівній раді Дніпра вибухнув гучний скандал (17)

•  Чи можна брати собак у магазини: думки мешканців Дніпра (опитування) (15)

•  220 вольт більше не буде: в Україні змінюється стандарт напруги в електромережі (12)

•  У Дніпрі провели космічні наукову конференцію та конкурс (10)

•  Біг Тейсті йде з меню McDonald’s: українці ридають (8)

•  «У мене немає особистого «водоканалу», «електротранспорту» або «палаців дітей та юнацтва»: Мер Дніпра спростував заяви про рейдерське захоплення Палацу студентів (7)

•  Жителів Дніпра атакують змії та кліщі. Що робити? (6)

•  У Дніпрі біля будинку Органної музики Chery Tiggo влетіла у вантажівку: водія легкової автівки шпиталізували (6)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
років Придніпровській ТЕС

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті