Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 04 серпня 2025
14:20

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Увага! Конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу продовжено

Увага! Конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу продовжено

Прийом заявок та концептуальних пропозицій триватиме до кінця червня.

Згідно із Положенням про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу І відбірковий етап – прийом заявок та концептуальних пропозицій – мав продовжуватися впродовж 15 днів з моменту оголошення конкурсу (08.06 – 23.06.2017).

«З огляду на чисельні звернення від громади, прохання потенційних учасників продовжити прийом заявок щодо участі в конкурсі, – каже керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко , – у відповідності до Положення ми винесли пропозицію продовжити строки на 1 (один) тиждень на розгляд 16-х членів Оргкомітету та визначитися за питанням шляхом голосування. Пропозиція була схвалена.

Тож, конкурс і надалі проводиться у ІІІ етапи. Але із урахуванням нових термінів.

І етап – відбірковий – прийом заявок та концептуальних пропозицій триває до 30 червня 2017 р. включно.

ІІ етап – півфінал– відбір Оргкомітетом в рамках відкритої бренд-сесії, трьох основних концептуальних ідей (з логотипом включно) пройде 03.07 – 07.07.2017.

І, нарешті, ІІІ етап – фінал – скрадатиметься з оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів (10.07 – 14.07.2017) та онлайн- голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 10 днів».

Нагадуємо, метою відкритого творчого конкурсу, оголошеного «Агентством розвитку Дніпра», є створення та визначення концептуальної ідеї та логотипу міста Дніпро, які будуть спрямовані на формування корпоративної культури міста, просування позитивного іміджу Дніпра в Україні та за кордоном, та використовуватимуться в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста.

Всім учасникам надається можливість ознайомитись з результатами соціологічного дослідження, SWOT-аналізу, попередніми концепціями бренду міста Дніпро, заповнивши заявку на участь у конкурсі та надіславши її до 30 червня 2017 р. на пошту [email protected] з позначкою «Заявка».

Детальніша інформація у Положенні про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Річка Дніпро «зацвіла» (19)

•  У Дніпрі показали унікальний фотоальбом про будівництво Нового мосту (11)

•  Кондиціонери в тролейбусах і автобусах: як Дніпро дбає про пасажирів і водіїв (10)

•  У Дніпрі на Донецькому шосе вантажівка «Нової Пошти» потрапила у смертельну ДТП: фото 18+ (8)

•  «Була найбільш технологічною у місті». У Дніпрі демонтують радіовежу, зведену у 1933 році (7)

•  Кабмін виділяє понад 270 млн гривень на доплати вчителям (7)

•  Щоб розпізнавати дрони рф. У громаді на Дніпропетровщині на час комендантської години заборонили рух мотоциклів (7)

•  Перевірили Соборну площу на доступність: у Дніпрі продовжують працювати над флагманським проєктом «Рух без бар’єрів» (6)

•  На Блакитних озерах гадюка вкусила відпочивальника: медики двічі рятували його життя (6)

•  У Дніпрі жорстоко вбили вісьмох цуценят: що кажуть у поліції (6)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
100
років парку імені Шевченка

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті