Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 05 травня 2025
23:02

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

У Дніпровській міськраді розповіли, як розвиватиметься громадський транспорт у місті

У Дніпровській міськраді розповіли, як розвиватиметься громадський транспорт у місті

У Дніпрі залишається прерогатива розвитку електротранспорту з відновленням маршрутів, придбанням нових машин, зокрема тролейбусів. Із основного – закінчення кінцевого етапу запуску тролейбусного маршруту на житлові масиви «Покровський», «Червоний Камінь», «Парус»; подовження тролейбусних маршрутів №10, 5 до залізничного вокзалу.

Про це під час прямої телефонної лінії 8 листопада повідомив директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігор Маковцев.

По закінченні зазначених робіт, а у планах це зробити до кінця року, постає питання постачання тролейбусів на маршрути, у тому числі і додаткових машин на ті маршрути, що буде подовжено. З цією метою департамент коштом міського бюджету закуповує нові тролейбуси. Йдеться про 38 одиниць.

«Два тендери на придбання 25 тролейбусів вже відбулися. Решту машин буде придбано у лізинг. Цей процес нешвидкий, є певні графіки постачання», – сказав директор департаменту. Щодо запуску тролейбусу на ж/м "Сокіл", то відповідний проект вже розроблено, наразі він проходить експертизу.

Окрім того, представник мерії зазначив, що відносно удосконалення розвитку пасажирського транспорту є плани щодо скорочення довжини маршрутів автобусного транспорту.

За словами, Ігоря Маковцева, це у першу чергу дозволить зупинити зростання вартості проїзду.

«Наразі не стоїть питання глобального підняття цін за проїзд в автобусному транспорті. Граничну ціну вже підвищили до 6 грн на тих маршрутах, де проїзд коштував 5 грн», – додав представник команди Бориса Філатова.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Зачем  (21.11.17 15:02): Процветает лоббирование интересов хозяев маршруток и получающих откаты за маршрутки.
В Днепре маршрутки ходят с интервалом в два раза больше нормативного, чтобы забивать стоячими пассажирами, не имеющими альтернативы, и получать сверхприбыль для отдыха на Мальдивах летом и в Куршавель зимой всех семей участвующих в кормушке от маршруток.
Эти же ненасытные, каждые пол года хотят повышать стоимость проезда в маршрутках прикрываясь липовой "Экономически обоснованной ценой", которую сами же создают и которую никто не может проверить и оспорить.
А нужно всего лишь поставить кассовой аппарат в каждую маршрутку, проконтролировать его использование и создать открытую конкуренцию на маршрутах.
Но ведь тогда не будет откатов от маршруток нашим служителям народа.
Відповісти | З цитатою
шериф  (21.11.17 15:00): Проблемы индейцев шерифа не касаются.
Усе будут платить по 7, потом по 10 , потом по 20 грн.
Куда вы все денетесь?
Что вы все можете сделать?
Будете платить сколько скажут.
А нищеброды пускай ходят пешком.
Відповісти | З цитатою
мнение .  (17.11.17 10:07): Чтобы не зависеть от маршруток-скотовозок нужно развивать общественный транспорт.
Но общественный транспорт не будут реально развивать, потому что верхушка получает мзду от хозяев маршруток.
Поэтому ничего не меняется уже долгие годы.
Только слова, что скоро все будет хорошо.
Чиновники делают вид что заботятся о людях, только при этом набивают свои карманы.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
ґебельсу пукінаЗсавушкіна55  (16.11.17 21:26): типова пропаганда ґебельсів - починати з "заманіловок" де вірні вирази а закінчувати дуркуватими-брехливими висерами Відповісти | З цитатою
Зачем ?  (14.11.17 10:12): Понятно, что делается все, чтобы трамваями и троллейбусами пользовались как можно меньше людей, а все ездили маршрутками и наполняли карманы владельцев маршруток.
Результат - люди платят в 4 раза больше за одну поездку (6 грн. вместо 1,5 грн.) в карман владельцев маршруток.
Маршрутчики и коррумпированные слуги народа создавшие такую схему очень довольны.
Основные изменения для увеличения использования маршруток:
1. Изменение схемы движения маршруток, теперь чтобы доехать во многие районы нужно использовать 2 маршрутки с пересадкой = двойня оплата.
2. Закрытие на 2 года центрального моста для троллейбусов.
Все маршрутки идущие через центральный мост забиты до предела в любое время.
3. Отсутствие достаточного количества общественного транспорта в вечернее время после 18.00, когда основное количество жителей едут с работы домой стоя в забитых маршрутках.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
шлємазлам  (14.11.17 09:05): а що скаже "начхальнік транспортнова цеха" до впровадження в нашому місті ПАСАЖИРСЬКИХ ПАРОМІВ для пішоходів та велосіпедістов??
Я вже не кажу щоб було як в Амстердамі =БЕЗКОШТОВНО=..
І Дніпро і Самара і Сура і Оріль в межах міста залишаються сиротами!!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Блогер. Анархист.  (13.11.17 15:20): И так продолжаем тему проверок.
Не ужели нельзя не только научится останавливаться на остановках. Но и выдовать сдачу при выходе.
Этот элементарно сделать.
А потом арёт на весь салон верните 4 гривны. Причём не нормально говорит а гоните сюда.
Маршрут 91 которым еду сейчас и попал на проверку.
Відповісти | З цитатою
депо  (13.11.17 14:40): Сделайте чтобы общественный транспорт работал хотя бы до 22.00.
Какой смысл в новых троллейбусах если они в 17.00 уходят в депо и люди должны ехать на маршрутках домой?
Закупят 38 троллейбусов, а списать нужно 138 аварийных из-за превышения срока эксплуатации.
О каком развитии общественного транспорта идет разговор?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
мост  (13.11.17 10:23): Пока вся верхушка кормится откатами от маршруток - в городе не будет нормальной работы общественного транспорта

Почему полиция бездействует когда маршрутки, которые забитые стоячими пассажирами, создают аварийную ситуацию, осуществляя посадку и высадку пассажиров в запрещенных местах, что является грубым нарушением ПДД и подвергает угрозе здоровье и жизнь жителей города?

У нас нужно просто навести порядок.
Но тогда не будет откатов от маршуток…
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
?  (13.11.17 10:01): Ну, неужели нельзя решить вопрос с автобусами. Почему закупаются б.у. транспорт, а львовский завод простаивает, юмз и т.д. Богданы из картоны это вообще,что, такого даже после войне не делали. Их закупают, только потому-что завод богдан принадлежит шоколадному? Так стройте дома из картона. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2 3 4
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  На архітектурно-містобудівній раді Дніпра вибухнув гучний скандал (25)

•  Біг Тейсті йде з меню McDonald’s: українці ридають (13)

•  Скільки людей проживають в Україні: МВФ оприлюднив оцінку чисельності населення (11)

•  У Дніпрі біля будинку Органної музики Chery Tiggo влетіла у вантажівку: водія легкової автівки шпиталізували (8)

•  Мер Дніпра поконфліктував з ректором ДНУ через Палац студентів та Акваріум (7)

•  У Дніпрі з палацу «Метеор» розкрадають металеві конструкції (7)

•  «У мене немає особистого «водоканалу», «електротранспорту» або «палаців дітей та юнацтва»: Мер Дніпра спростував заяви про рейдерське захоплення Палацу студентів (6)

•  Чи можна брати собак у магазини: думки мешканців Дніпра (опитування) (5)

•  Ошукала роботодавця: поліція Дніпра викрила 27-річну зловмисницю (5)

•  У Дніпрі показали, як обслуговують комунальні автобуси та тролейбуси (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
10
грн. вартість проїзду в електротранспорті та метрополітені з січня 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті