Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 11 травня 2025
14:43

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Погашення боргів комунальних підприємств, пільговий проїзд і транспортне питання: Якою була остання цьогоріч сесія міськради Дніпра

Погашення боргів комунальних підприємств, пільговий проїзд і транспортне питання: Якою була остання цьогоріч сесія міськради Дніпра

20 грудня у Дніпровській міськраді відбулася остання у 2017 році чергова сесія. Засідання тривало трохи більше години. Підсумки депутатського зібрання підбив секретар міськради Олександр Санжара.

Депутати розглянули низку бюджетних питань, а також погашення боргів комунальних підприємств міста перед енергопостачальними компаніями.

Практично усі постачальні комунальні підприємства Дніпра – «Теплоенерго», «Комунжилсервіс» і інші, отримали кошти з міського бюджету на погашення заборгованості за надані їм електроенергію та газ.

Під час сесії також пролонгували надання пільг дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківської опіки, на проїзд у електротранспорті та метрополітені. Крім того, обговорювали і транспортне питання.

«Сьогодні жодного рішення щодо транспорту не приймається. Його може ухвалити виключно виконкомом міськради. Рішення про зміну маршрутної мережі міста буде прийнято після детальних громадських та обговорень у депутатських комісіях. Просто так прибирати маршрути – цього ніхто не планує робити. Та для того, щоб розвивати електротранспорт, треба десь скорочувати маршрути. Це треба розуміти», – пояснив Олександр Санжара.

Міські обранці також багато дискутували щодо складу комісій міськради. Так, депутат Михайло Глікман став заступником голови комісії з питань житлово-комунального господарства. Його колега, депутат Сергій Никітін, увійшов до складу комісії з питань комунальної власності.

«Група «За життя» отримала квоти у комісіях міськради», – додав секретар міськради.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Ник  (21.12.17 09:54): Оптимизируем транспорт, сократим длинные маршруты,пусть эти ло...ну да, платят за пересадки. А потом еще и проезд поднимем, долар по 30 и до соляры по 30 не далеко. Відповісти | З цитатою
ВГ  (21.12.17 08:56): Ванечке привет передайте от жителей ж/м "Сокол"! Построил транзитную "гончую"дорогу по спальному району, а троллейбус пустить забыл. С новым годом Иван Иванович! Відповісти | З цитатою
Лекарь  (20.12.17 15:24): Чтобы электротранспорт победил маршрутки, он должен прежде всего работать!
А если сегодня на Тополе с 7-15 до 7-45 не было ни одного трол.№16, то о чём разговор ?
Зачем строить многокилометровые новые линии , если старые не работают?
Дайте людям право самим решать чем ехать !
Люди гривной проголосуют за то, что им нужно!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1111  (20.12.17 14:22): "И для того, чтобы развивать электротранспорт, надо где-то сокращать маршруты. Это надо понимать», - пояснил Александр Санжара."
Так развивайте уже и не испытывайте терпение людей,
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
млн евро на нові тролейбуси витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті