|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі для максимальної зручності мешканців та оперативного вирішення ситуацій працює міська аварійна служба. Заявки туди надходять або напряму за телефоном: 736-10-02 (цілодобово), або через контакт-центр м. Дніпра.
За словами диспетчерки Марини Парнюк, у компетенції роботи служби – ліквідація різних аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових мережах (каналізація, водо-, тепло- та електропостачання).
«Усі заявки, які до нас надходять, – або телефоном напряму, або через контакт-центр – оперативно опрацьовуються. Якщо ліквідувати ту чи інші проблему слід усередині багатоповерхівки, то одразу сповіщаємо про це аварійну бригаду. Якщо на вулиці або подвір’ї будинку – одразу передаємо заявку до профільних підприємств, наприклад, «Дніпроводоканалу», міської електричної мережі тощо. Бувають і такі ситуації, коли проблему усуваємо гуртом: як силами нашої аварійної служби, так і бригадами інших підприємств. Одразу після опрацювання звернення сповіщаємо про це заявника», – розповіла диспетчерка.
Вона також додала, що за день міська аварійна служба іноді опрацьовує до 300 заявок:
«Наші бригади (їх близько 30) укомплектовані усім необхідним обладнанням. Загалом для мешканців максимально зручно, коли вони можуть залишити заявку телефоном або онлайн, а аварійна бригада оперативно ліквідує ту чи іншу проблему».
Зі свого боку директорка департаменту інформаційних технологій ДМР Альона Чуєва розповіла, як подати заявку через контакт-центр м. Дніпра:
«hotline.dniprorada.gov.ua або відповідний мобільний додаток. Система подання звернення – максимально зручна. В особистому кабінеті можна відстежувати статус заявки, терміни виконання та яка служба вирішує питання. Раніше дніпрянам доводилося особисто приходити до міської ради або різних служб і залишати звернення. Торік було надано відповідь на більш як 59 тис. звернень. Постійно працюємо над удосконаленням системи роботи контакт-центру. Зокрема, плануємо запустити чат-боти через різні месенджери (Viber, Telegram)».
Тим часом на міську аварійну службу через контакт-центр надійшла заявка щодо засмічення каналізації у багатоповерхівці за адресою: вул. Старокозацька, 80. Міська аварійна служба одразу виїхала за місце. При обстеженні з’ясувалося – засмічення дворове. Тож довелось викликати КП «Дніпроводоканал».
«Бригада одразу виїхала на місце. Прочистили через колодязі випуски каналізаційних стоків з житлового будинку. Причина проблеми традиційна – потрапляння сторонніх предметів до каналізації. Тобто мешканці скидають у мережу речі особистої гігієни. А це категорично заборонено робити», – наголосив начальник інспекції контролю за ремонтами експлуатаційних мереж КП «Дніпроводоканал» Сергій Ченчевич.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
входят нама тариф. Відповісти | З цитатою
Работал я там некоторое время. Відповісти | З цитатою