|«« | «« | »» | »»| |
Дніпро поповнився черговою партією трамваїв з Німеччини. До міста прибули 10 вагонів.
Осучаснення рухомого складу електротранспорту на безпечний, комфортний, екологічний та дешевий – обіцянка мера Дніпра Бориса Філатова перед виборами, яка виконується. Перед виїздом на маршрути трамваї модернізують, перевірять на безпеку.
«Вагони знаходяться у гарному стані і мають низку переваг, одна з яких – економія до 30% електроенергії. Трамваї переобладнують у міській вагоноремонтній майстерні, зокрема адаптують під місцеву колію, а також перефарбують у червоний колір (під дизайн-код міста), встановлять GPS-навігацію тощо. Із десяти вагонів шість курсуватимуть за маршрутом № 12, а чотири – працюватимуть на маршруті № 11 або № 15», - зазначив головний інженер КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Легкий.
На сьогодні дніпрян вже перевозять 40 німецьких трамваїв, які надійшли у минулі роки. Їхню перевагу оцінила і водійка Оксана Баскова, яка керує трамваями вже майже 20 років:
«Працювати за кермом такого вагону зручно і комфортно. Серед іншого тут є електронний пульт, кондиціонер в кабіні водія, що влітку дуже зручно».
Тим часом у вагоноремонтній майстерні кипить робота над оновленням чергової партії трамваїв.
«Вагони без пошкоджень. Зараз найголовніше – адаптувати ходову частину під місцеву колію, над чим зараз і працюємо, - підкреслив працівник вагоноремонтної майстерні Сергій Демченко.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Что за ушпонок писал статью? Какие 40?
При Януковиче со Шверина завезли 30 вагонов со Шверина, соединили их в 15 поездов, ещё с Магдебурга и Дрездена завезли 50 вагонов, часть из которых то соединяли, то разьединяли. С Берлина было завезено 30 вагонов - их соединили в поезда 15 штук , и отправили на первый маршрут... Потом Лейпцигские вагоны... Так что зря ушпонков в корреспонденты понабирали. Если писарь подразумевает только Лейпцигские вагоны, численностью 40 штук - то это ещё правдоподобно, но в целом Германия более удачно в поштучном эквиваленте избавилась от хлама, продав их в наш город. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Б/у Т4 стоят с переделкой 50 тыс долларов за вагон. Моторные тележки ставят наши, со списанных трамваев.
Выходит всего 7 старых вместо 1 нового. Правда, БКМ и КТМ берут на 30-35% больше пассажиров, а расход электроэнергии на 25% меньше. Плюс они новые и будут жить дольше , а ломаться в разы меньше. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1