Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
чт, 07 августа 2025
17:15

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Днепровские архитекторы продолжают разрабатывать концепцию развития жилмассива Победа

Днепровские архитекторы продолжают разрабатывать концепцию развития жилмассива Победа

Архитектор Алексей Образов (студия «АрхОбраз») представил новый этап этой глобальной работы.

Городской сайт уже рассказывал о том, что на недавнем архитектурно-градостроительном совете Днепра был представлен концептуальный материал Алексея Образцова и студии «АрхОбраз» - «Розробка стратегії просторового розвитку території міста в районі Набережної Перемоги та вулиці Мандриківської».

Представленными на градостроительном совете материалами дело не ограничилось. Работа над перспективами развития жилмассива Победа продолжается.

Второй этап этой стратегии посвящен жилмассиву Победа-4 и району известной многоэтажки, прозванной среди горожан «Китайская стена».

Вот что о стратегии развития этого района рассказал Алексей Образцов:

«Важливою метою роботи є розкриття потенціалу можливих майбутніх зв'язків відокремлених фрагментів міста для з'єднання в більш якісне ціле, навіть якщо їх відокремлює "китайська стіна". Це дозволить більш комфортно користуватись загальним міським простором.

Наприклад, з вул. Мандриківська та Переяславська комфортно дістатися до набережної Дніпра. При цьому буде виключено транзит через дворові простори "Перемоги".

Це можливо на основі формування меж дворових просторів останньої та організації вулично-дорожної мережі замість "проїздів", що були властиві радянському мікрорайонному плануванню.

Рішення будуть більш ефективнішими якщо їх пов'язати з відповідним одночасним розвитком громадського транспорту.

Забудова "доміського козацького" періоду та радянська "Перемога" не мають єдиної вулично-дорожної мережі. В майбутньому це спричинить подальшу деградацію і без того майже відсутнього міського благоустрою приватного сектору.

Квартали «Перемоги» не мають чітких меж. Мегаквартал "Перемога" довжиною в кілометри має багату кількість проїздів та проходів. Колись це було обумовлено особливостями проектування мікрорайонів. Але життя змінилось та для комфорту не вистачає окремих безпечних дворів з благоустроєм та вулиць з різноманітною сферою обслуговування та якісним публічним простором.

В майбутньому ми бачимо можливість розподілу на квартали меньших розмірів враховуючи особливості існуючого планування, без кардинальних змін.

Майбутня вулично-дорожна мережа забезбечує вільний доступ до рекреаційних просторів. З територій вище залізниці, з нових вулиць уздовж рекреаційних просторів необхідно забезпечити видові місця на Дніпро. "Кромку долини" не можна забудовувати.

Також пропонується з’єднати в єдине коло гілки залізниці для беспреривного руху електропоїзда. Разом з цим, може бути перспективним використання наявних ресурсів залізничних колій (матеріали презентації взяті з відкритих джерел та можуть не відповідати дійсності у точності) територій підприємств, що згодом стануть більш компактними. Це дозволить без пересадок швидко потрапити, наприклад, від вулиці Калінової до житлового масива Тополь або Червоний Камень та навіть аеропорту.

До обговорення пропонується варіант комплексної схеми транспорту яка об'єднана з рішеннями вулично-дорожньої мережі та квартальною забудовою. Вона враховує існуючий стан та стимулює розвиток в місцях де це має сенс. Наприклад, в районі Південного вокзалу, де зв'язок з набережною та проспектом Гагаріна, нові вулиці уздовж залізниці, "реанімація" та розвиток електрички для переміщеннь по місту та зв'язку з іншими містами Дніпровської агломерації дасть району біля Південного вокзалу нові можливості. Тому доцільно зарезервувати територію розробивши можливі сценарії розвитку з метою формування центру ділової та іншої громадської активності, різноманітної житлової забудови».

Напомним, что этот глобальный проект предполагают отдельно и углубленно рассмотреть в Днепровском Доме архитектора.

Иллюстрации со страницы Алексея Образцова.









Gorod.dp.ua на Facebook.


Мда  (18.10.22 12:21): Овертоны. овертоны, а я маленький такой... Ответить | С цитатой
slobodka  (18.10.22 07:24): Да хватит уже на Победе точечной застройки, стройте новые микрорайоны за городом. Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі показали унікальний фотоальбом про будівництво Нового мосту (24)

•  Кондиціонери в тролейбусах і автобусах: як Дніпро дбає про пасажирів і водіїв (12)

•  У Дніпрі остаточно зник ще один відомий кінотеатр (11)

•  Дніпровський дизайнер збирає старі голубники нашого міста (9)

•  У Дніпрі на Донецькому шосе вантажівка «Нової Пошти» потрапила у смертельну ДТП: фото 18+ (8)

•  Щоб розпізнавати дрони рф. У громаді на Дніпропетровщині на час комендантської години заборонили рух мотоциклів (7)

•  На Блакитних озерах гадюка вкусила відпочивальника: медики двічі рятували його життя (7)

•  «4-5 запитів на одне місце»: в Укрзалізниці пояснили дефіцит квитків у піковий сезон (6)

•  СБУ затримала російську агентку, яка готувала теракт у центрі Дніпра (4)

•  У Кривому Розі чоловік обприскав підлітка газом через собаку без повідка (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
373
ремонта в домах ОСББ/ЖБК за 2024 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте