|«« | «« | »» | »»| |
Під такою назвою сьогодні, 9 лютого о 18 годині у галереї «Артсвіт» (вул. Крутогірний узвіз, 21-а) відкриється виставка майстра скульптури, графіки, інсталяції Костянтина Зоркіна.
Вхід на виставку – вільний!
А завтра, 10 лютого з 18 години на новій експозиції можна буде поспілкуватися з автором виставки Костянтином Зоркіним та Наталією Івановою – директором Центру сучасного мистецтва Харкова.
Про цей проект та його головного героя в галереї «Артсвіт» детальніше розповіли таке:
«9 лютого о 18:00 в стінах галереї Артсвіт відбудеться відкриття виставки “Захисний шар” Костянтина Зоркіна.
А вже 10 лютого о 18:00 пройде artist-talk з художником за участі Наталії Іванової – директорки харківського центру сучасного мистецтва YermilovCentre.
Є теми, про які зараз важливо говорити - еволюція мистецтва за останній рік, місія арт-інституції та місія митця в часи війни, підтримка та захист української культури в екстремальних умовах.
Кожне місто вирішує ці проблеми по-своєму, а обмін досвідом між містами зміцнює культурне поле країни.
Вхід вільний.
Трохи про автора проєкту — Костянтина Зоркіна. Костянтин народився 1985 року в місті Харків. Працює з перформансом, інсталяцяцією, графікою, скульптурою, ленд-артом, театром ляльок. У своїй практиці використовує натуральні матеріали (дерево, метал) та ручні засоби їхньої обробки. Проте, саме в цьому проєкті застосував метал, через його здатність втілювати почуття воєнного часу, постійне співвідношення захисту й беззахисності. У своїй творчості Костянтин намагається повернути мистецтву його магічної та міфологічної функції.
Проєкт «Захисний шар» є продовженням творчої практики Костянтина, але зміни реальності, які відбуваються зараз, змусили його переглянути значення створених раніше образів та винайдених технік.
Художній світ, який Костянтин створював в останні роки з дерева, несподівано доповнився металом. Для митця метал завжди був агресивним матеріалом, на відміну від дерева. Робота з ним завжди супроводжується небезпекою: зварювання, опіки, іскри, вогонь, іржа, поранення — потенція травмування закладена у металі, бо він твердіший за людське тіло. У представленому проєкті травмуючий і травмований метал стає втіленням почуттів воєнного часу, постійного співвідношення захисту й беззахисності.
“Я думаю, що моя творчість та цей проєкт не може бути документальним свідоцтвом трагедії у буквальному сенсі, але мистецтво рідко розповідає й описує події прямо. Мені важливо, щоб творчість фіксувала те душевне і фізичне напруження, що зараз поєднує всіх нас у боротьбі з ворогом, та підтримувала віру. Моя художня мова завжди містила у собі тему перемоги над смертю, проте лише тепер ця тема перестала бути абстрактною”, – розповідає Костянтин Зоркін».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |