Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 07 серпня 2025
04:25

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Як встановлювати націнку товару?

Як встановлювати націнку товару?

Українські підприємці та бізнесмени мають можливість самостійно ставити ціни на продукцію та послуги. Винятками є деякі групи товарів, які належать до соціально значимих. У такому разі за регулювання цін відповідає держава. Коли йдеться про все інше, то ціна — це повністю відповідальність продавця.

На що орієнтуватися, встановлюючи націнку

Для початку уточнимо, що націнка - це все, що отримує продавець понад собівартість товару. Ця сума має бути такою, щоб покривати витрати бізнесу (наприклад, оренду приміщень, зарплатню співробітникам), а також приносити прибуток. Оскільки всі сфери дуже різні, націнка також може сильно відрізнятися від бізнесу до бізнесу. При продажі продуктів харчування вона може сягати 35%, а за реалізації взуття та одягу — 110%.

Все це орієнтовні цифри, тому що єдиного шаблону, який можна додати до будь-якого товару чи послуги, не існує. Кожному власнику бізнесу доведеться самостійно зробити розрахунки з урахуванням витрат, які ІП або компанія несе щомісяця.

Загальні фактори, що впливають на націнку

Якщо відштовхуватися від загальних критеріїв, вони виглядають так:

  • Особливості конкретного бізнесу та індивідуальні розрахунки під проект у всіх будуть різними.
  • Рівень попиту. Чим він вищий - тим більше може бути націнка. Якщо бізнес знаходиться в потрібній ніші, то на ньому можна відмінно заробити.
  • Ситуація над ринком. І тут головним чинником стануть конкуренти — їхні ціни та націнки, які все одно доведеться враховувати.
  • Обсяг податкової бази. Оскільки він віднімається з виручки, цей вагомий фактор не можна скидати з рахунків.

Важлива особливість полягає в тому, що націнку не можна розраховувати лише з урахуванням одного місяця роботи, особливо коли бізнес залежить від сезону. Наприклад, опалювальне приміщення складу взимку обходиться набагато дорожче. Якщо порахувати оренду тільки в літній період, то в холодну пору прибуток може істотно впасти. Найправильніше вважати витрати за кожен місяць, а потім загальну річну суму поділити на 12 — так буде отримано середню цифру, на яку можна спиратися.

Також у розрахунок потрібно закласти непередбачені витрати. Це стосується повернення товарів, надзвичайних ситуацій та багато іншого.

Просування та імідж бренду

Статус та репутація бренду теж сильно впливають на націнку. У багатьох компаній охоче купують товари та послуги тільки з тієї причини, що до них сформувався високий рівень довіри. А в такому разі і націнка може бути вищою — покупець все одно залишиться у продавця, якого вибрав.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі показали унікальний фотоальбом про будівництво Нового мосту (22)

•  Кондиціонери в тролейбусах і автобусах: як Дніпро дбає про пасажирів і водіїв (12)

•  У Дніпрі остаточно зник ще один відомий кінотеатр (11)

•  Дніпровський дизайнер збирає старі голубники нашого міста (9)

•  У Дніпрі на Донецькому шосе вантажівка «Нової Пошти» потрапила у смертельну ДТП: фото 18+ (8)

•  На Блакитних озерах гадюка вкусила відпочивальника: медики двічі рятували його життя (7)

•  Щоб розпізнавати дрони рф. У громаді на Дніпропетровщині на час комендантської години заборонили рух мотоциклів (7)

•  «4-5 запитів на одне місце»: в Укрзалізниці пояснили дефіцит квитків у піковий сезон (6)

•  Перевірили Соборну площу на доступність: у Дніпрі продовжують працювати над флагманським проєктом «Рух без бар’єрів» (5)

•  Ціни на продукти в Україні наблизилися до європейських, деякі перевищили їх (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
років «Китайській стіні» на Перемозі

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті