Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 24 листопада 2025
03:30

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Єдина гаряча лінія, застосунок «КЦ Дніпро» та чат-боти. Як містяни можуть залишити свої звернення

Єдина гаряча лінія, застосунок «КЦ Дніпро» та чат-боти. Як містяни можуть залишити свої звернення

Аварійні питання, звернення після ракетних атак тощо. Уже від початку року оператори Єдиної гарячої лінії прийняли понад 17 тисяч дзвінків.

Працює контакт-центр цілодобово. Перевірив роботу ЄГЛ заступник міського голови з питань цифрової трансформації Костянтин Цепенніков.

«ЄГЛ дозволяє забезпечити ефективне обслуговування звернень громадян в форматі взаємодії з «живими» операторами. У штаті 20 операторів. Працюємо й уночі, й на вихідні. З 17 242 дзвінків прийняли такі: консультаційні - 9 252; аварійні звернення — 6 059 та інші — 1 931. Найактуальніші питання аварійного характеру, що надходять — водопостачання та водовідведення (відсутність водопостачання, аварії на мережах, тощо). А у період опалювального сезону — питання теплопостачання чи його відсутність. Зараз звертаються й щодо наслідків ракетних атак», — розповів старший оператор ЄГЛ Дніпра Олексій Босов.

До того ж з початку року більше 8 тис. звернень зареєстровано через систему «Контакт центр м. Дніпро». З них 2 104 надійшло з чат-боту та особистих кабінетів мешканців, 6 158 зареєстровано з кабінетів виконавців. Портал «Міський контакт-центр» — комплексна система управління електронними зверненнями громадян, яка надає можливість максимально ефективно реагувати на електронні звернення та контролювати хід їх виконання.

«Створення та модернізація таких сервісів є ефективним та простим способом налагодження зв’язку між дніпрянами та владою. Ці сервіси сприяють забезпеченню оперативного реагування на звернення. Також підвищують ефективність приймання, обробки, виконання та недопущення фактів порушень термінів розгляду звернень громадян. Хочу нагадати, що звернення можна подати не лише через ЄГЛ, а й залишити за допомогою мобільного застосунку «КЦ Дніпро». Застосунок доступний, як на IOS так і на Android» — зазначив Костянтин Цепенніков.

Номери Єдиної гарячої телефонної лінії: 056-732-12-12, 095-732-12-12, 096-732-12-12, 073-732-12-12.

Можна залишити звернення онлайн: Контакт-Центр;

- через відповідний мобільний застосунок «КЦ Дніпро» (працює на IOS та Android);

- чат-бот: www.viber.com/dniprokc (Viber), https://t.me/dniptokc_bot (Telegram).




Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
130
років тому у Катеринославі з’явилася перша телефонна станція.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті