Програма “Національний кешбек” допомагає підтримувати українських виробників, але чи дійсно вона змінює наші купівельні звички?
Журналісти “Нашого міста” провели соціального опитування та дізнались, чи стала програма для дніпрян мотиватором купівлі вітчизняної продукції.
Усі опитані журналістами люди відзначили, що по програму чули, проте користуються неї поки що одиниці. Деяким не вистачає часу, щоб детальніше ознайомитися з новими можливостями покупок, інші відповідають, що не зацікавлені у цьому, оскільки не будуть змінювати свої пріоритети у покупках заради кешбеку.
Детальніше про це дивіться у нашому відео:
Автор: Ткач Анастасія
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |