Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 07 травня 2025
13:00

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

У Дніпрі, щоб ефективніше обробляти звернення містян, оновили систему контакт-центру

У Дніпрі, щоб ефективніше обробляти звернення містян, оновили систему контакт-центру

Аварії на мережах водопостачання, водовідведення та опалення. Це найчастіші питання, з якими нині звертаються містяни на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради.

«Щоб оперативно обробляти звернення містян, технічна база контакт-центру має сучасну CRM-систему, інтегровану у Єдину міську електронну систему АС ВВО МР. Вона дозволяє швидко та ефективно обробляти звернення громадян. Завдяки впровадженню онлайн-індикації статусу запитів, оператори гарячої лінії можуть оперативно інформувати мешканців про результати розгляду їхніх звернень, що підвищує довіру до роботи міської ради та покращує комунікацію», — зазначив Андрій Пригожин, директор департаменту інформаційних технологій Дніпровської міськради.

Сьогодні, 7 січня, він чергує містом.

Дмитро Подопригора, заступник начальника відділу збору та обробки інформації Єдиної гарячої лінії, додав:

«Це АС ВВО модуль «Загальний облік звернень громадян» у програмному комплексі «Електронне самоврядування 3.0» та система «Електронний Контакт-центр з розширенням»».
Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради працює цілодобово, 7 днів на тиждень. Звернутися можна безкоштовно за телефонами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12.

Дніпро залишається лідером прозорості, продовжуючи задавати стандарти відкритості та цифровізації.

Завдяки впровадженню сучасних технологій і цифрових сервісів наше місто увійшло до пʼятірки найпрозоріших міст України.

Ключові досягнення:

1. Медична система «Каштан» – онлайн-записи, електронні рецепти та довідки зробили медичні послуги доступнішими для кожного;

2. Соціальний реєстр – швидка допомога постраждалим від війни та внутрішньо переміщеним особам;

3. CRM-система контакт-центру ДМР – понад 60 тисяч звернень оброблено з високою швидкістю та точністю.

Також інформаційний аудит виконавчих органів підвищив прозорість і ефективність комунікацій із громадянами, а цифровізація дозволила зберегти якість роботи навіть у складних умовах воєнного часу.



Gorod.dp.ua на Facebook.


Влад  (07.01.25 15:04): Система "Каштан" создана в 2000-м году, а вы её всё в достижения записываете.
Из серее "как ничего не делать, но делать вид, что занят чем-то важным"
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
10
грн. вартість проїзду в електротранспорті та метрополітені з січня 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті