Більшість ВОПів вже готові, решта на фінішному етапі.
Лінія включає понад 10 кілометрів захищених від FPV-дронів тунелів, які з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).
Майже 500 працівників працюють і вдень, і вночі. Задіяно понад 100 одиниць техніки. Про це повідомив підрядник Автомагістраль-Південь.
До лінії бойових дій залишаються лічені кілометри – завершувати роботу доводиться під артилерійськими обстрілами та скидами з дронів (встановили РЄБ, але допомагає не завжди). Є поранені працівники. Пошкоджена техніка, яку під час ударів не має де сховати.
На реалізацію проєкту компанії відвели нереально обмежений час. Фортифікації були потрібні «на вчора». Але компанія впоралась. Було влаштовано містечко для розміщення 500 працівників, мобілізована і доставлена на об’єкт техніка, понад 5 тисяч (!) бетонних елементів, сотні тонн металевих конструкцій, сотні кубів пиломатеріалів.
"Незважаючи на неймовірні темпи, ми завжди на кожному етапі будівництва жорстко контролювали якість та дотримання технології. Оцінка результатів нашої роботи військовим керівництвом максимально позитивна" - зазначили у компанії.
«Держава поставила нам завдання, ми його виконали. Величезні об’єми, жорсткі вимоги, обмежений час. Ніхто інший крім «Автомагістраль-Південь» це б не зробив. Це добре, що у держави є національний підрядник, якому можна поставити завдання будь-якої складності, знаючи, що він впорається. Іноземні підрядники ще у перші дні війни покидали об’єкти і розбіглися. Ми компанія, яка не відділяє себе від країни, яка працює на країну. І якщо країні це потрібно, ми будемо працювати в декількох кілометрах від лінії фронту. Я думаю, це важливо пам’ятати і цінувати», - зазначає генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |