Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 07 жовтня 2026
06:59

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Податкова пояснила нові правила для мобілізованих ФОПів

Податкова пояснила нові правила для мобілізованих ФОПів
ФОПи на період військової служби звільняються від деяких обов'язків перед податковою / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com

В Україні уточнили перелік податків і зборів, від сплати яких звільняються мобілізовані ФОП та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність. Для отримання пільги потрібно надати низку документів.

Державна податкова служба повідомила, що на період військової служби звільняються від обов'язку:

  • нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб;
  • нарахування, сплати та подання податкової звітності з єдиного податку;
  • нарахування, сплати та подання звітності з військового збору у складі податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку.

Щоб отримати таку пільгу, необхідно подати до податкової такі документи:

  • заяву самозайнятої особи;
  • копія військового квитка або іншого документа, що підтверджує призов на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.

Зазначені документи подаються протягом 10 днів після демобілізації, а в разі перебування особи на лікуванні - протягом 10 днів після його завершення.

Якщо у мобілізованої особи є наймані працівники, то на строк своєї служби вона може уповноважити іншу особу виплачувати зарплату. При цьому уповноважена особа зобов'язана нараховувати та утримувати податки і збори з доходу у вигляді заробітної плати найманих працівників.

Після демобілізації самозайнятої особи протягом 180 днів потрібно сплатити ці податки і збори до бюджету, а фінансові санкції за цей період не нараховуватимуть.

Підвищення податків для ФОП
Наприкінці грудня 2024 року президент Володимир Зеленський підписав закон про перенесення підвищення податків. Нові ставки діють із 1 січня 2025 року. Законом передбачається підвищення військового збору для працівників із 1,5% до 5% і розширення кола його платників на ФОП.

Водночас керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті міністрів України Андрій Забловський зазначив, що з 1 січня для ФОП-спрощенців є обов'язок зі сплати військового збору, а саме - для першої, другої, четвертої групи ставка буде в розмірі щонайменше 10%, а це 800 гривень, від мінімальної зарплати.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Історія Дніпра: 60 років тому у нашому місті було заселено перший висотний житловий будинок (19)

•  Дніпровський майстер макетів відтворив красу, яка колись була в Дніпрі (6)

•  У прифронтовій Васильківці – сплеск мародерства (4)

•  Станцію метро Металургів закриють (4)

•  Легкоатлетка Ярослава Магучіх з Дніпра — найкраща спортсменка вересня за версією НОК України (3)

•  Сьогодні у деяких регіонах планується відключення світла для всіх категорій споживачів (2)

•  До суду скеровано справу щодо підприємця з Кривого Рогу, який в обхід санкцій поставив електрообладнання до рф на понад 11,5 млн грн (2)

•  У Дніпрі все ж таки провели тендер на ремонт будинку, який вже давно демонтували! (2)

•  Винуватець жахливої ДТП в Кривому Розі уникнув тюрми, пообіцявши задонатити на ЗСУ 663 тисячі гривень (2)

•  Магістри Дніпра працюють над збереженням та відновленням унікальних вітражів (2)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
15
нових сучасних тролейбусів придбає Дніпро.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті