Заборгованість населення за централізоване водопостачання, водовідведення та абонентське обслуговування перед Дніпроводоканалом продовжує зростати.
З 1 січня 2025 року вона збільшилась на 42,4 млн грн і, станом на 1 серпня, становить 808,3 млн грн.
Така ситуація має серйозні наслідки: підприємству стає все важче оперативно усувати аварії, проводити оновлення мереж та закуповувати сучасне обладнання. В результаті це може позначитися на якості та безперебійності водопостачання по всьому місту.
Щоб стабілізувати ситуацію, «Дніпроводоканал» вживає комплекс заходів для зменшення заборгованості. Зокрема, посилено роботу з боржниками, які не виконують умов договору. В разі тривалого невнесення сплати підприємство змушене вдаватися до крайніх заходів: припинення надання послуг (відповідно до Постанови КМУ №1405 від 29.12.2023) та звернення до суду щодо примусового стягнення заборгованості.
Розуміючи складне фінансове становище багатьох родин, підприємство надає можливість оформити реструктуризацію боргу. Для цього слід звернутися до ТОВ «ЄРЦ КП» або районних абонентних служб. Уся необхідна контактна інформація розміщена в розділі «Контакти» на сайті підприємства.
Автор: Дніпроводоканал
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |