
Дніпро продовжує розвивати міські електронні сервіси, щоб дніпрянам було ще зручніше взаємодіяти з міською владою та оперативно вирішувати різні питання.
Один із таких сервісів — мобільний застосунок «єДніпро». Це сучасний інструмент комунікації між мешканцями та міськими службами, який дає змогу швидко повідомити про будь-яку проблему, відстежити її виконання та залишатися на зв’язку з містом у кілька кліків.
Сьогодні зранку через мобільний застосунок «єДніпро» надійшла заявка щодо засмічення каналізації по вул. Олександра Оксанченка (Нестерова). Бригада КП «Дніпроводоканал» оперативно отримала завдання, виїхала на місце й ліквідувала проблему впродовж 30 хвилин. Лише за один день до «Дніпроводоканалу» надходить близько 100 подібних звернень, які відпрацьовуються у найкоротші терміни. Профільні міські служби працюють цілодобово, забезпечуючи безперервну комунікацію між тепловиками, аварійними бригадами, комунальними підприємствами та містянами.
Начальниця відділу комунікацій КП «єДніпро» Ганна Павлюченко нагадала, що з 1 квітня цього року до структури комунального підприємства офіційно приєднано відділ комунікацій. Це відкриває новий етап у розвитку міських цифрових сервісів і спрямоване на підвищення відкритості, прозорості та оперативності в комунікації з мешканцями.
«Щодня працівники відділу комунікацій приймають близько 400 дзвінків на Єдину гарячу лінії міста, опрацьовують понад 100 аварійних звернень. А ще близько 50 звернень надходять безпосередньо через мобільний застосунок «єДніпро» у блоці «Звернення до міської ради Дніпра». Мешканці найчастіше звертаються щодо питань водопостачання, каналізації, освітлення, опалення чи інших комунальних послуг. У дні негоди кількість звернень зростає — здебільшого через падіння дерев або гілок. Усі звернення фіксують оператори, які збирають контактні дані заявників, після чого заявки автоматично надходять до відповідних служб, що мають до 24 годин або до 3 діб на їх опрацювання залежно від рівня складності», — зазначила Ганна Павлюченко.
Нагадаємо, у Дніпрі цілодобово працює єдина гаряча лінія міста (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12, куди мешканці можуть повідомляти про будь-які проблеми, аварійні ситуації чи питання, пов’язані з міським господарством.
Також містяни мають можливість подавати звернення щодо оперативної ліквідації аварійних ситуацій або з інших питань через мобільний застосунок «єДніпро». Завантажити його можна за посиланням:
App Store: https://shrt.ednipro.dp.ua/zTn22IvLR
Google Play: https://shrt.ednipro.dp.ua/u2toAsbB-
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
| Новини компаній | |
| Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
| Архів новин | |