| |«« | «« | »» | »»| |
Лазуровий колір із білою хвилею та логотипом міста – це його фірмовий дизайн у Дніпрі. Сьогодні міському тролейбусу виповнюється 78 років. 7 листопада 1947-го у нашому місті відкрили перший маршрут.
Відсутність запчастин, нестача кваліфікованих працівників, тяжкий післявоєнний час – усе це не стало перешкодою для розвитку електротранспорту. Першу контактну мережу тоді натягнули від Хлібозаводу до вулиці Барикадної.
«Перша контактна мережа була запущена по колишньому просп. Карла Маркса, від Хлібозаводу, що біля вокзалу, до Виконкому, що на вул. Барикадній. На маршруті курсувало 4 німецькі тролейбуси виробництва «MAN», які надійшли з Чернівців та Києва. Вчили тоді наших працівників спеціалісти з Харкова. Уже через рік у місті продовжили тролейбусну лінію від міськвиконкому до парку ім. Шевченка та відкрили другий маршрут. А у 1949-му тролейбус уперше поїхав дерев’яним мостом через річку, з’єднавши правий та лівий береги міста.Протягом 78 років тролейбусний рух у Дніпрі розвивався і зараз у місті 21 тролейбусний маршрут, 185 тролейбусів, з них 97 – це низькопідлогові. А загальна протяжність тролейбусної мережі 400 км. За 78 років тролейбуси перевезли понад 2,1 млрд пасажирів», — зазначив заступник директора КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Сусленков.
Протягом всього часу існування тролейбусний рух у Дніпрі не припиняє розвиватися. З 2017 року у місті відкрито 4 тролейбусні маршрути (№ 2, 14, 21 та 6) та подовжено ще 4 (№ 19, 5, 10 та 12). Це один із найкращих показників в Україні. Крім того, дніпровський тролейбус у 2017-2018 роках визнавали лідером року в галузі електротранспорту України.
До 78-ї річниці запуску тролейбусного руху у Дніпрі працівники електротранспорту підготували екскурсію для молоді. Їм розповіли про історію та сьогодення дніпровського тролейбуса, показали депо та навіть дозволили покермувати «рогатими».
«Я щодня користуюсь електротранспортом і мені було дуже цікаво дізнатися більше про нього. Я колись був у трамвайному депо на екскурсії, тепер потрапив і до тролейбусного. Ця екскурсія пізнавальна та цікава, було приємно доторкнутися до історії зсередини. Дуже чекав, коли нам дозволять сісти за кермо, адже це надзвичайно захопливо. Хоч і був невеликий страх, адже транспорт великий, проте впорався добре і це залишило неймовірні емоції», — каже учасник екскурсії Владислав Рибалов.
«Екскурсії за лаштунки життя електротранспорту мають попит із року в рік. Усім цікаво та хочеться дізнатися більше. У цій екскурсії взяли участь 30 представників молоді. Таку кількість ми обрали, щоб їм було зручно і в тролейбусі, і щоб кожному приділити час та детально все розповісти. Ми прагнемо залучати молодь до всіх аспектів життя Дніпра, щоб вони брали участь у його розвитку», — додала керівниця проєкту «Історія твого міста» Молодіжного центру Дніпра Марія Вербицька.
У КП «Дніпровський електротранспорт радіють, що молодь цікавиться електротранспортом. Зараз у місті є значний дефіцит працівників, тож у підприємстві сподіваються, що з часом молодь заповнить вакантні посади.
«Цього року ми плануємо підписати контракт з ЄІБ на придбання 15 нових тролейбусів. Усі вони будуть обладнані пандусами для комфортного перевезення маломобільних груп населення. Це дозволить зробити електротранспорт доступним для всіх мешканців міста, оновити рухомий склад та й загалом розвивати міську інфраструктуру. Проте у нас є значна проблема – нестача працівників. Лише водіїв у нас бракує понад 50. Також нам потрібні електронники, слюсарі, кондуктори й інші працівники. І саме активна молодь, яка хоче розвивати Дніпро, може зайняти ці місця. Ми надаємо все необхідне: 3 місяці безкоштовного навчання, стипендія близько 10 тис. грн, гуртожиток для людей з інших міст. Після завершення навчання ми працевлаштовуємо людину. Пропонуємо хороші умови праці і гідну заробітну плату», — додав Володимир Сусленков.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
| Новини компаній | |
| Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
| Архів новин | |