11 жовтня в Дніпродзержинську вийшли на лінію перші муніципальні автобуси, придбані на кошти цільового фонду Дніпродзержинської міської ради. Про це повідомив начальник відділу транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міськради Микола Нещерет.
Розпочався рух 6 муніципальних автобусів ПАЗ за маршрутом, що з’єднує лівобережний житловий масив із центром та міським залізничним вокзалом (протяжність маршруту — понад 14 км).
Ще 4 автобуси ПАЗ вийдуть на лінію до кінця тижня.
Автобуси передано на баланс комунального підприємства „Трамвай”, їх місткість — 30 пасажирських місць, вартість проїзду становить 1 грн (на 0,5 грн дешевше, ніж у маршрутках того ж спрямування), пільгові категорії населення користуватимуться проїздом безоплатно.
На закупівлю 10 автобусів ПАЗ із цільового фонду міськради витрачено 1,8 млн грн. Востаннє автобуси для міста закуповувалися на початку 90-х років — три ЛАЗи для автопідприємства, яке через декілька років збанкрутіло. Муніципального автобусного парку Дніпродзержинськ не мав понад 7 років.
С другой же, стороны гос предприятие зажато в тиски, законов и правил: соц. пакет для сотрудников, провоз льготников ( деньги за которых не перечисляются на счёт АТП), больничные, содержание тех слыжбы, фиксированая ставка. А при этом нужно ещё и водителю интерес его обеспечить, чтоб, он работать хотел а не по пол месяца в ремонте стоять, и за машиной следил.
Короче говоря, пример нужно брать с комерческих АТП, а госудаственной структуре, это очень сложно, на мой взгляд практичиски не возможно. Відповісти | З цитатою
- Благодаря коррупционным действиям и схемам местных и областных чиновников. Да и разве ПАЗики -вернее ТАЗики можно назвать городским транспортом??? Им место работы в качестве катафалков. Відповісти | З цитатою