Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Блог
Ср, 5 ноября 2025
16:52

БЛОГИ

lorik1702


5 ноября 2025, 12:19

Звернення громадян – у фокусі уваги податківців Дніпропетровщини

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі [email protected], безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
У січні – жовтні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 866 звернень громадян, з них: 866 – заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 529 звернень (61,1%);
- контрольно-перевірочна робота – 59 звернень (6,8%);
- податок на майно – 128 звернень (14,8%)
- аграрна політика та земельні відносини – 29 звернень (3,3%);
- єдиний соціальний внесок – 18 звернень (2,1%);
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 16 звернень (1,8%)
- інші питання – 87 звернень (10,1%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 288 одиниць (січень – жовтень 2024 – 578 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон № 393) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – жовтні 2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 9 особистих прийомів громадян.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість проведення особистих прийомів у 2025 році збільшилась на 2 одиниці (січень – жовтень 2024 – 7 особистих прийомів).
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним з пріоритетних напрямків роботи податкової служби Дніпропетровщини.


Последний раз редактировалось: 05.11.2025 12:19


Все записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Объявления

Мой gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте