Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Блог
Пн, 5 октября 2026
09:20

БЛОГИ

lorik1702


29 сентября 2026, 10:52

Подарунковий сертифікат від суб’єкта господарювання: що з оподаткуванням?

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу.
Якщо фізична особа отримала від суб’єкта господарювання (зокрема, підприємства або іншої юридичної особи) подарунковий сертифікат, його вартість може оподатковуватися податком на доходи фізичних осіб (ПДФО) та військовим збором (ВЗ).
Водночас, не оподатковується вартість негрошового подарунка у межах 25% мінімальної заробітної плати (МЗП), встановленої на 01 січня звітного року.
У 2026 році МЗП складає 8 647 гривень.
Тобто, у поточному році, якщо вартість подарункового сертифіката не перевищує 2 161,75 грн, ПДФО та військовий збір не сплачуються.
Якщо ж сертифікат коштує більше, оподатковується лише сума перевищення.
При цьому, самостійно нараховувати та сплачувати ПДФО і ВЗ отримувачу сертифіката не потрібно. Це робить суб’єкт господарювання, який надав подарунок, оскільки він є податковим агентом.


Последний раз редактировалось: 29.09.2026 10:52


Все записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Объявления

Мой gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте