На Дніпропетровщині обговорили можливість оновлення електричок. Прагнуть зробити їх енергозаощадливими, комфортними та швидкими. Повністю замінити приміські потяги на сучасні регіону допоможуть іноземні інвестиції. Дніпропетровщина може стати першим учасником пілотного проекту, запропонованого Україні Європейським інвестбанком.
Про це стало відомо під час зустрічі у ДніпроОДА керівництва області, міста Дніпро та Придніпровської залізниці з іноземними інвесторами.
«Дніпропетровщина давно і тісно співпрацює з Європейським інвестбанком. Ми завжди відкриті для нових проектів – до розвитку інфраструктури регіону активно залучаємо іноземні інвестиції. Сподобалась і запропонована зарубіжними партнерами ідея повністю оновити рухомий склад приміського електротранспорту. Забезпечити комфорт мешканцям області в усіх сферах – наше головне завдання», – зазначив перший заступник голови ДніпроОДА Олег Кужман.
Майже половина електричок Придніпровської залізниці не оновлювалась близько півстоліття. Пасажирські перевезення – збиткові. Мешканці віддають перевагу більш зручному та швидкому способу дістатися до іншого населеного пункту – приміськими автобусами та маршрутками.
«Проблема оновлення приміського електротранспорту назріла давно. Сподіваємося на інвестиції – вони дозволять зробити перевезення пасажирів більш комфортними. Інфраструктура Придніпровської залізниці частково вже пристосована до швидкісного руху сучасних електропотягів – залишилось лише їх придбати», – сказав директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський.
Головна вимога інвесторів при оновленні залізничного транспорту – перевезення мають бути комфортними і швидкісними. А ще – прибутковими.
«У нас багатий досвід інвестування саме у транспорт. Більшість вкладень – у сферу приміських сполучень. Оновили і залізничну галузь Польщі – її досвід може бути корисним для вашої країни», – повідомив представник Європейського інвестбанку Іштван Хайнсцингер.
На Придніпровській залізниці – понад півсотні приміських поїздів. За добу вони перевозять більше 30 тисяч пасажирів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Сделают региональные электрички, которые будут останавливаться по крупным станциям, сделают проезд в электричке больше стоимости маршруток, вот Вам весь комфорт.
Необходимо различать пригородные электрички -дёшево, но долго (остановки по платформам), которые людей из сёл возят на работу и региональные электрички дороже, но быстрее.В региональных льготы для пенсионеров отсутствуют. Кому надо очень быстро и может заплатить -для них интерсити.Такое впечатление, что хотят сделать дорогие региональные поезда.Всегда электрички компенсировались за счёт груз перевозок.Но прибыльные грузоперевозки приватизировали, что делать с убыточ электричками?Опять проблемы вешают на людей?Сделайте связку грузовой транспорт и пригородные электрички.Самая дорогая стоимость электричек в Приднепровской Ж/Д.Такое впечатление, что все налоги, расходные статьи,( зарплата, ремонт подвижного состава и на государстве, а прибыль у ча Відповісти | З цитатою
Судя по забитым электричкам в час пик - это, по меньшей мере, не правда. Автор либо слепой, либо электрички только на картинках видел. А народ в скотовозках давится, потому, что графики этих электричек не всегда адекватен. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Самый дешёвый современный электропоезд, российский ЭП2Д стоит около 200 млн гр. Значит 25 электричек--это 5 млрд гр минимум. Впереди полный крах... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2