|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі завершили комплексну реконструкцію вулиці Курчатова. Менш ніж за півроку тут оновили все – від автошляхів і трамвайних рейок до тротуарів і зелених насаджень. А ще реконструкція вул. Курчатова – елемент якісного перетворення зовнішнього вигляду центральної частини міста, що дасть початок масштабному оновленню Привокзальної площі.
Комплексної реновації вул. Курчатова чекала майже три десятки років. Нині вона повністю доступна для автомобілів і громадського транспорту.«Капітальна реконструкція вулиці Курчатова буде стандартом для всього міста. Тут – LED освітлення без зовнішніх дротів, перекладені комунікації, капітальний ремонт дорожнього покриття, трамвайних колій, тротуарного покриття. За таким стандартом перероблятимуться центральні вулиці й не лише вони. Ми повністю прибрали всю зовнішню та виносну торгівлю. Надалі дотримуватимемося такого самого принципу. Загалом ця реконструкція – перша черга подальшої реконструкції Привокзальної площі. Коли ми все це зв’яжемо, будуть і доріжки для велосипедів, й інші види альтернативного транспорту. Скажу одразу: наступного року ми не завершимо реконструкцію Привокзальної площі – вона триватиме кілька років. Плануємо робити новий транспортний хаб. Буде серйозний інфраструктурний проект, що змінить транспортну схему міста», – зазначив міський голова Дніпра Борис Філатов 26 грудня, під час огляду реконструйованої вулиці Курчатова.Мер також додав: найближчими днями підрядники виправлятимуть незначні недоліки в роботі на вул. Курчатова. Далі на вулиці встановлять зупинкові комплекси. У них не буде торгівлі.
Вулиця Курчатова стала однією з перших ділянок, де системно взялися за тротуари. Також тут відремонтували 17 тис. 536 кв. метрів автодороги. На вулиці працює абсолютно нова мережа освітлення – з енергоощадними світильниками та «прихованими» дротами живлення. Загалом встановили 110 світильників.
Також на вулиці прокладено 1,5 км трамвайних колій – в обидва боки руху. Щоб зробити нові колії менш шумними та зменшити вібрацію, на вул. Курчатова використали особливу технологію із залізобетонними конструкціями.
Такі механізми й кріплення застосовують лише в трьох містах – Дрездені, Харкові і Дніпрі. Технологія підвищує ремонтоздатність, також збільшуються гарантійні терміни.
Відсьогодні на свій традиційний маршрут повертаються трамваї № 11, № 14 та № 15.
Нові колії змонтовано на спеціальні залізобетонні плити, якими може проїхати спецтехніка та машини швидкої допомоги.
Крім цього, після реконструкції вул. Курчатова повністю відновлено систему дощової каналізації. А ще тут зробили каналізаційні та водопровідні мережі водоканалу.
«Зробили все добре. Трамваї стали тихішими. Це – факт. Чекаємо весни, щоб краще все тут роздивитися», – розповіла дніпрянка пані Лариса.Вартість реконструкції вул. Курчатова становить близько 132 млн грн. Гарантія на виконані роботи – 10 років.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
А "днепрянка Лариса" произнесла золотые слова: надо ждать весны. Ждать, когда "уплывет" новый асфальт.
Кстати, Филатов оптимист: знает, что через два года снова станет мэром))). А если не станет, все, что сломают при нем, новый мэр восстанавливать не будет. Відповісти | З цитатою