Напрацьовано рішення щодо вдосконалення розв’язок на новій дорозі у Дніпропетровській області.
За 2020 рік побудовано майже 100 км нової дороги, яка з’єднує Київ та Дніпро. Близько 30 км дороги Н-31 були побудовані за період з 2017 року. Деякі з проєктних рішень, які були розроблені у попередні роки у пріоритеті мали економію, а не безпеку, тому зараз вимагають доопрацювання.
Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначено дві проблемні розв’язки на дорозі у Петриківському районі:
▪️ Н-31, км 7+560 – км 9+460 – перетин з вулицею Медової між смт Петриківка та с. Клешенівка
▪️ Н-31, км 11+400 – км 12+400 – перетин з дорогою місцевого значення, ділянка з’єднує села Іванівка та Радісне.
Однорівневі транспортні розв’язки були спроєктовані у 2017 році. Основні роботи виконані у 2018 році. Наразі рух відкрито. Формально проєкти ділянок відповідають чинним нормами ДБН. Однак, після завершення робіт на основному проїзді траси Дніпро – Решетилівка ці розв’язки можуть створити аварійну небезпеку.
Наразі Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
уклала договір з ТОВ «Дорожньо – будівельний консалтинг» щодо проведення аудиту безпеки розв’язок. Аудит передбачає:
▪️ перевірку забезпечення безпеки дорожнього руху
▪️ аналіз проєктних рішень, схем дорожнього руху, даних обліку ДТП
▪️ розробку висновків та рекомендацій щодо заходів, які необхідно передбачити для покращення безпеки дорожнього руху на ділянках дороги
▪️ підготовку звіту з Аудиторської перевірки з питань стану та забезпечення безпеки дорожнього руху на дорозі Н-31.
Результати аудиту стануть основою для розробки та впровадження нових проєктних рішень.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
**********
Элементарный мост был бы в сумме дешевле, чем то одоробло, бабло на псевдоэкспертизу и последствия ДТП Відповісти | З цитатою
Т.е. более года этот человек что-то там делал и получал по его же словам зарплату 80 тыс грн. Как-то поздно кивать на папередников спустя год после прихода на должность Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Но если вы рассказываете, что строили не вы, - так вот вам вопрос: куда тогда ВЫ деньги дели?
И когда как-то согласовывайте свои сказки. Сначала рассказываете, что всё по выполнено по существующим стандартам, а потом пытаетесь свалить на "в предыдущие годы в приоритете была экономия, а не безопасность". То, что вы подняли цену почти в два раза на строительстве это уже даже международные аудиторы признают, но сделанное вами уже разваливается и стандарты те же, так что более безопасным оно быть не может Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
За строительство этого смертельно опасного "круга" уже заплатили с наших вами карманов. Теперь заплатят непонятно кому за какой-то аудит.
Если он признает развязку опасной, то и еще раз заплатим за переделку той тупорылой развязки!
И как я нонимаю ни уголовных дел и ничего подобного не будет в резкльтате? Відповісти | З цитатою