Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 30 червня 2025
06:45

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Урбанисты предлагают по-новому организовать движение возле стадиона «Днепр-Арена»

Урбанисты предлагают по-новому организовать движение возле стадиона «Днепр-Арена»

Урбанисты продолжают разрабатывать новую концепцию движения в районе этого стадиона.

Напомним, что в декабре прошлого, 2021 года на архитектурно-градостроительном совете была представлена новая концепция организации движения по улице Костомаровской в квартале между улицами Короленко и Херсонской.

Приоритет после планировавшихся изменений в движении по этой улице предполагали отдать велосипедистам и пешеходам. Об этом подробно писал Городской сайт.

А теперь в группе Urban Dnipro Community опубликовали предложения по прилегающему к ул. Костомаровской участку – перекрестку улиц Херсонской и Антоновича.

Вот что предлагает администратор группы, известный днепровский урбанист и волонтер Руслан Ширинов:

«З'явилася вільна година, тож вирішив згадати минуле життя. Трохи відволікся та розслабився.

Перехрестя двох вулиць. Повністю в асфальті. Трикутник з пилюки показує, що авто цією частиною не їздять.

Нині перехрестя дезорієнтує водіїв, а ширина вулиць дозволяє розігнатися досхочу.

Людям переходити дорогу в таких умовах небезпечно, і тут немає понижень для маломобільних. Про безпечні умови руху на велосипеді промовчу — вони відсутні.

А як могло би бути?

На місці трикутника — напрямний острівець, що краще орієнтує водіїв. Він же же є острівцем безпеки для пішоходів, що переходять вулицю;

Звузити вулиці до двох смуг (1+1). Це місцеві вулиці, тут більше і не потрібно;

Перед пішохідними переходами влаштувати антикишені, за ними — паркомісця. На самих переходах потрібно понизити бордюр;

Посередині вулиці влаштувати фізичний розділювач, але не відбійник, а в бордюрі з озелененням. Такий варіант делікатніше вписується в міське середовище;

І головне: обмежити швидкість руху до 30 км/год. Це дозволить рухатися на велосипеді та самокаті безпечно та комфортно разом з авто без влаштування виділеної велоінфраструктури. Острівці безпеки та звуження проїзної частини мають цьому поясприяти якнайкраще.

Велодоріжки і велосмуги насамперед потрібні на магістральних вулицях з обмеженням швидкості понад 30 км/год. На спокійних вулицях можна обмежитися безпечним спільним рухом авто та вело/самокатів.

Хоча це не аксіома, і не проєкт, навіть не пропозиція — це один із варіантів того, якими можуть бути наші вулиці: комфортними та безпечними для всіх.

Чекаємо на Перемогу, попереду багато роботи.

Слава Україні!».

Как говорится, скорее бы в Украине наступил мир и эти интересные предложения реализовались!

Иллюстрации со страницы Urban Dnipro Community.


Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі депутатку облради Маріанну Мірошниченко, яку звинувачують у фіктивній службі в ЗСУ, взяли під арешт (12)

•  Комфорт для пасажирів і водіїв. Дніпро випускає на маршрути ще чотири модернізовані трамваї (10)

•  У Дніпрі шукають підрядника для завершення будівництва підземного укриття у гімназії № 118 (6)

•  У Дніпрі на проспекті Мазепи автівка насмерть збила чоловіка та поїхала геть (6)

•  15 років за ґратами: суд виніс вирок диверсанту, який підпалив об’єкти Укрзалізниці та авто ЗСУ на Дніпропетровщині (6)

•  У Дніпрі авто влетіло на територію садочка і знесло огорожу (5)

•  У Дніпрі рятують хлопчика, який впав на олівець (5)

•  Підозри отримали 5 бігунків, які «торгували впливом» у сервісних центрах Дніпропетровщини (4)

•  У Дніпрі комунальники розбили афішну тумбу, якій 170 років (4)

•  У Дніпрі на Великій Діївській зіткнулись ВАЗ та мотоцикліст: водій двоколісного в лікарні (відео моменту) (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
90
років тому почали будувати Набережну

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті