На ринку представлено безліч рішень для підзарядки електрокарів, але вони діляться на три основних типи. Кожен із них підходить для різних завдань та сценаріїв експлуатації.
AC зарядки для електромобілів (змінний струм)
Це найбільш поширений формат для дому, паркувань та комерційних об'єктів. Такі електрозарядні станції працюють на потужності від 7,4 до 22 кВт та підключаються через одно- або трифазну мережу. Стандартні роз'єми – Type 1, Type 2, GB/T. Заряджання займає від 3 до 10 годин залежно від батареї автомобіля та потужності приладу. Це оптимальний вибір для регулярного заряджання електромобіля протягом ночі або під час тривалої зупинки.
Використовуються переважно у комерційному сегменті – на трасах, АЗС, логістичних вузлах. Їхня потужність може досягати 350 кВт, що дозволяє за 20–40 хвилин зарядити батарею до 80%. Ці пристрої коштують значно дорожче, вимагають окремого узгодження підключення та спеціалізованого монтажу. Однак вони забезпечують швидку зарядку автомобіля та високу швидкість обслуговування абонентів.
Рішення невеликого розміру для заряджання від звичайної побутової розетки. Потужність зазвичай не перевищує 3,5 кВт. Підходять для аварійної підзарядки у поїздках або місцях без доступу до стаціонарних моделей. Таке зарядне для електромобілів зручно возити із собою, але як основний засіб підзарядки вони підходять лише у виняткових випадках.
Враховуйте, що вибір залежить від ваших потреб, доступної інфраструктури та графіка експлуатації авто. Якщо ви хочете купити зарядний пристрій електромобіля, варто заздалегідь оцінити тип підключення, доступну потужність і частоту використання.
Не варто забувати, що зарядка для електромобіля повинна бути не просто придатною за характеристиками, а й безпечною, довговічною, зручною у повсякденному застосуванні.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |