Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 19 грудня 2025
03:25

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

«Теплоенерго» на зв’язку: дніпрянам розповіли, як оперативно повідомити про проблеми з теплопостачанням

|«« «« »» »»|

Дніпро готується до старту опалювального сезону. Щороку його початок супроводжується збільшенням кількості звернень від абонентів. У цей період диспетчери КП «Теплоенерго» працюють у посиленому режимі, щоб забезпечити безперервну комунікацію між тепловиками, іншими міськими службами та містянами.

«У період запуску опалення ми працюємо фактично без перепочинку. Люди телефонують із різних районів міста, ставлять безліч запитань. Ми намагаємося допомогти кожному: пояснити ситуацію, перевірити інформацію по системі, надати чітку відповідь. Окрім спілкування з мешканцями, ми постійно координуємо роботу з КП «Дніпроводоканал», аварійною службою КП «Жилсервіс-5», а також з енергетиками ДТЕК та ЦЕК. Ми розуміємо, наскільки людям важливо отримати відповіді на свої питання і, звісно, тепло в оселі», — розповів диспетчер КП «Теплоенерго» Сергій Ополоник.

Фахівці нагадують: процес подання тепла до будинків є поступовим, адже запуск котелень відбувається згідно із затвердженим графіком. На це потрібно від 7 до 14 днів — за умови стабільної роботи енергосистеми та відсутності непередбачуваних ситуацій.

«Водночас нагадуємо: оголошення початку опалювального сезону — це старт технологічного процесу, а не миттєва поява тепла в усіх будинках. Просимо не створювати надмірного навантаження на лінії зв’язку в цей період. Дякуємо дніпрянам за терпіння і довіру — ми працюємо для вас», — зазначила начальниця відділу з питань інформаційної політики та документообігу КП «Теплоенерго» Анастасія Василенко.

У підприємства є багато каналів комунікації: електронна пошта [email protected], єдина гаряча лінія міського голови, мобільний застосунок «єДніпро», а також особисті звернення.

Якщо ви стали свідком аварійної ситуації, звертайтеся до цілодобової диспетчерської служби КП «Теплоенерго»:
+ 380 67 440 69 01
+ (056) 374-30-18
Також можна скористатися онлайн-формою https://teploenergo.dp.ua/napysaty-nam на офіційному сайті підприємства.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Влад.  (21.10.25 02:06): Почему сайт teploenergo.net не работает? Куда и как нужно будет передавать показания? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Аналітики визначили вартість новорічного столу в Україні (6)

•  Доведені до відчаю життям у темряві, дніпряни взяли у заручники енергетиків (6)

•  Депутат Дніпровської міськради оформив фіктивне відрядження і понад два тижні відпочивав у Греції: слідчі повідомили фігуранту про підозру (5)

•  У середмісті Дніпра триває масштабний благоустрій після реконструкції зливової каналізації (5)

•  В Україні прискорилося зростання ВВП (4)

•  Забезпечують життєдіяльність та стійкість Дніпра. Філатов вручив героям-енергетикам медалі та відзнаки від міста (4)

•  Суд у Дніпрі виправдав жінку, яка вбила свого співмешканця (4)

•  Безбар’єрний маршрут у Дніпрі оглянула заступниця Міністра розвитку громад та територій (3)

•  Капуста, огірки дешевшають, а помідори дорожчають: скільки коштують овочі та фрукти зараз (3)

•  ЄС "забирає" в України коньяк. Що відбувається? (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
175
років Історичному музею

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті