З 2007 по 2015 рік у Дніпропетровську мають працювати над розвитком МКП «Дніпропетровський електротранспорт». Текст програми розвитку цього підприємства на 9 років було розглянуто на черговій 22-ій сесії міськради 31 жовтня.
Програму розроблено на підставі відповідної постанови Кабінету Міністрів України.
Її метою визначено створення сучасної системи управління всіма видами пасажирського транспорту відповідно до потреб громадян, забезпечення безпеки та якості перевезень, створення належних умов для розвитку електротранспорту в місті.
Для досягнення цих цілей запланували цілу низку заходів. Серед них — створення на базі двох тролейбусних депо транспортного підприємства, що буде перевозити пасажирів існуючими тролейбусними маршрутами тролейбусами, а в години пік — мікроавтобусами, заснування спеціалізованого ремонтного підприємства, для модернізації рухомого складу та виготовлення запчастин, відпрацювання механізму відшкодування витрат підприємству за перевезення пільговиків, перегляд схеми руху мікроавтобусів та перерозподіл рухомого складу між маршрутами тощо.
Зокрема, розділ щодо технічного переоснащення міського електротранспорту передбачає модернізацію трамваїв і тролейбусів, спрямовану на зниження енергоспоживання, реконструкцію контактної мережі та трамвайних ліній та колії, прокладання тролейбусної лінії до житлового масиву «Сокіл» тощо.
Згідно з текстом документа, серед очікуваних результатів реалізації — розвиток екологічного міського транспорту, підвищення якості перевезень, зменшення витрат на утримання рухомого складу, беззбиткове функціонування трамваїв та тролейбусів і т.д.
За програмою, обсяги коштів з міського бюджету, які виділятимуть на розвиток електротранспорту, коригуватимуть щороку.
Довідка: За останні 12 років парк міського електротранспорту в Дніпропетровську зменшився на 181 одиницю і наразі становить 511 одиниць. Припинили функціонувати 4 тролейбусні та 2 трамвайні маршрути, ліквідовано 2 трамвайні депо. 60% пасажирів електротранспорту — пільговики.
а вот давать надежду и ничего не делать ещё хуже,чем просто ничего не делать,за такое морду бить надо,а то вдруг кто-то действительно будет надеятся и верить власти)а так если действительно проблема остро стоит - линять надо с сокола ,так же ш и до пенсии можно ждать шаркая с палочкой иездить в скотовозах как человек 2-го сорта( Відповісти | З цитатою
И потом, я не любитель изображать из себя жертву маньяка, идя в темноте (не важно 17 ли вечера или 23), да мало ли придурков- малолеток встретится по дороге с Тополя на Сокол...
Понятно, что мы выкручиваемся и будем выкручиваться...
Дело в принципе, что чиновнику, который получает (а не зарабатывает!!!!) з/п за свой "труд" задается вопрос о транспорте на Сокол, а он отвечает "ездите через Тополь". На хрена он вообще нужен такой чиновник??? Лучше б соврал про троллейбус (с 1986 прокатывает и дальше покатит легенда) или сказал что-то вроде "работы ведутся", "мы работаем над этим вопросом", "будем рассматривать на ближайшей сессии горсовета"... - все равно ведь Н И Ч Е Г О не изменится, так пусть бы хоть надежда была... Відповісти | З цитатою
Но видимо это кое кому не выгодно. Відповісти | З цитатою
А в мечтах - фуникулер в соответствующем оформлении между Победой и Соколом, канатная дорога между Соколом и Гагарина (прямо над Тонельной балкой).
С ужасом думаю, вдруг мой сын станет ухаживать за девушкой не с нашего ж/м, на такси разорюсь! :-))) Відповісти | З цитатою
На Сокол транспорт ходит до 20:00 (!!!).
Притом, сесть в этот с позволения сказать, транспорт (м/т 67, 68, 157) можно только на конечной (в центре и на вокзале).
Вдумайтесь, люди: ты должен построить свой маршрут так, чтобы он оканчивался толmrj в центре или только на вокзале!
Даже пересадка не спасает - просто летят мимо, где бы ты не стоял!
Задавался вопрос месье Кулабухову (главный по транспорту в горисполкоме), говорит - "ездите через Тополь" (!!!) - говорю "я не на Тополе живу, а на Соколе" - в ответ тишина...
И спрашивается, на кой черт я плачу 3,00 грн (за две маршрутки), а другие горожане 1,5 грн, если мы едем в одну точку и мне туда по расстоянию в 4 (!) раза ближе!!!
Я что, в третьем поясе живу (как в СССР на тушенке и сгущенке писали)? Мне, как куличенко никто з/п на плохо организованный транспорт не увеличивает! Відповісти | З цитатою
на Сокол? (примерно с 1986 года) Відповісти | З цитатою
+ и дороги новые, а то как перехожу черех трамвайные путя, думаю как такое вес на них ещё держится!!!а нв районе озёрки наблюдал 2 года подряд 2 поломки путей, хорошо что не попадали трамвайчики СОВДЕПОВСКИЕ! Відповісти | З цитатою