Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 20 грудня 2025
09:07

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Наступні 9 років місто розвиватиме електротранспорт

Наступні 9 років місто розвиватиме електротранспорт
З 2007 по 2015 рік у Дніпропетровську мають працювати над розвитком МКП «Дніпропетровський електротранспорт». Текст програми розвитку цього підприємства на 9 років було розглянуто на черговій 22-ій сесії міськради 31 жовтня.

Програму розроблено на підставі відповідної постанови Кабінету Міністрів України.

Її метою визначено створення сучасної системи управління всіма видами пасажирського транспорту відповідно до потреб громадян, забезпечення безпеки та якості перевезень, створення належних умов для розвитку електротранспорту в місті.

Для досягнення цих цілей запланували цілу низку заходів. Серед них — створення на базі двох тролейбусних депо транспортного підприємства, що буде перевозити пасажирів існуючими тролейбусними маршрутами тролейбусами, а в години пік — мікроавтобусами, заснування спеціалізованого ремонтного підприємства, для модернізації рухомого складу та виготовлення запчастин, відпрацювання механізму відшкодування витрат підприємству за перевезення пільговиків, перегляд схеми руху мікроавтобусів та перерозподіл рухомого складу між маршрутами тощо.

Зокрема, розділ щодо технічного переоснащення міського електротранспорту передбачає модернізацію трамваїв і тролейбусів, спрямовану на зниження енергоспоживання, реконструкцію контактної мережі та трамвайних ліній та колії, прокладання тролейбусної лінії до житлового масиву «Сокіл» тощо.

Згідно з текстом документа, серед очікуваних результатів реалізації — розвиток екологічного міського транспорту, підвищення якості перевезень, зменшення витрат на утримання рухомого складу, беззбиткове функціонування трамваїв та тролейбусів і т.д.

За програмою, обсяги коштів з міського бюджету, які виділятимуть на розвиток електротранспорту, коригуватимуть щороку.

Довідка: За останні 12 років парк міського електротранспорту в Дніпропетровську зменшився на 181 одиницю і наразі становить 511 одиниць. Припинили функціонувати 4 тролейбусні та 2 трамвайні маршрути, ліквідовано 2 трамвайні депо. 60% пасажирів електротранспорту — пільговики.
Gorod.dp.ua на Facebook.


тамтам  (06.11.07 19:53): аж до зубной боли достало!,та согласен конечное, что не всем просто пешие прогулки совершать,а в тёмном дворе получить по чердаку много вероятней, чем на более менее освещённой дороге
а вот давать надежду и ничего не делать ещё хуже,чем просто ничего не делать,за такое морду бить надо,а то вдруг кто-то действительно будет надеятся и верить власти)а так если действительно проблема остро стоит - линять надо с сокола ,так же ш и до пенсии можно ждать шаркая с палочкой иездить в скотовозах как человек 2-го сорта(
Відповісти | З цитатою
аж до зубной боли достало!  (06.11.07 09:34): тамтам, я тоже за здоровый образ жизни, подразумевающий пешие прогулки, но не всем же 20-ть...
И потом, я не любитель изображать из себя жертву маньяка, идя в темноте (не важно 17 ли вечера или 23), да мало ли придурков- малолеток встретится по дороге с Тополя на Сокол...
Понятно, что мы выкручиваемся и будем выкручиваться...
Дело в принципе, что чиновнику, который получает (а не зарабатывает!!!!) з/п за свой "труд" задается вопрос о транспорте на Сокол, а он отвечает "ездите через Тополь". На хрена он вообще нужен такой чиновник??? Лучше б соврал про троллейбус (с 1986 прокатывает и дальше покатит легенда) или сказал что-то вроде "работы ведутся", "мы работаем над этим вопросом", "будем рассматривать на ближайшей сессии горсовета"... - все равно ведь Н И Ч Е Г О не изменится, так пусть бы хоть надежда была...
Відповісти | З цитатою
тамтам  (05.11.07 22:43): аж до зубной боли достало!,та шо там до тополя???15 минут пешком,а сгорки вообще 10 ,или 1-й это тот что ближе к космической(я их путаю) так там туя хуч маршруток с победы и тополя,с транспортом конеш проблема,но с приднепровском или северным не сравнить.а вид зато какой с сокола на днепр ))) а фуникулёр это даже не мечта,а потяжелее продукт)))и пацану прямая дорога на тополь там допоздна ходят маршрутки Відповісти | З цитатою
прохожий  (05.11.07 21:14): Пишем программы, объявляем тендеры... Да пустите на рынок всех желающих заниматься перевозками, вплоть до индивидуальных предпринимателей, и появится реальная конкуренция, исчезнут очереди, люди перестанут давиться в маршрутках как в период развала СССР. Остается только контролировать состояние машин и состояние водителей - эту проблему легко решат гаишники, если им разваязать руки.
Но видимо это кое кому не выгодно.
Відповісти | З цитатою
Z  (05.11.07 18:03): Опять те же грабли... Почему же не опять "микроавтобусы", а не БОЛЬШИЕ МУНИЦИПАЛЬНЫЕ АВТОБУСЫ? Відповісти | З цитатою
аж до зубной боли достало!  (05.11.07 15:40): Простите, что не по существу статьи, но в контексте написанного понятно, что Соколу не до строительства метрополитена...

А в мечтах - фуникулер в соответствующем оформлении между Победой и Соколом, канатная дорога между Соколом и Гагарина (прямо над Тонельной балкой).

С ужасом думаю, вдруг мой сын станет ухаживать за девушкой не с нашего ж/м, на такси разорюсь! :-)))
Відповісти | З цитатою
аж до зубной боли достало!  (05.11.07 15:36): Сокол-1, приветствую, земляк!
На Сокол транспорт ходит до 20:00 (!!!).
Притом, сесть в этот с позволения сказать, транспорт (м/т 67, 68, 157) можно только на конечной (в центре и на вокзале).
Вдумайтесь, люди: ты должен построить свой маршрут так, чтобы он оканчивался толmrj в центре или только на вокзале!
Даже пересадка не спасает - просто летят мимо, где бы ты не стоял!

Задавался вопрос месье Кулабухову (главный по транспорту в горисполкоме), говорит - "ездите через Тополь" (!!!) - говорю "я не на Тополе живу, а на Соколе" - в ответ тишина...

И спрашивается, на кой черт я плачу 3,00 грн (за две маршрутки), а другие горожане 1,5 грн, если мы едем в одну точку и мне туда по расстоянию в 4 (!) раза ближе!!!
Я что, в третьем поясе живу (как в СССР на тушенке и сгущенке писали)? Мне, как куличенко никто з/п на плохо организованный транспорт не увеличивает!
Відповісти | З цитатою
ygrek  (05.11.07 11:09): А почему МИКРОавтобусами???!!! Может все-таки хотя бы ПАЗЫ или БОГДАНЫ??? Відповісти | З цитатою
Сокол-1  (05.11.07 09:40): Интересно дождемся ли мы троллейбуса
на Сокол? (примерно с 1986 года)
Відповісти | З цитатою
ROMAPROXP in LOVE  (04.11.07 16:09): kirill
+ и дороги новые, а то как перехожу черех трамвайные путя, думаю как такое вес на них ещё держится!!!а нв районе озёрки наблюдал 2 года подряд 2 поломки путей, хорошо что не попадали трамвайчики СОВДЕПОВСКИЕ!
Відповісти | З цитатою
1 2 3
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Аналітики визначили вартість новорічного столу в Україні (9)

•  У середмісті Дніпра триває масштабний благоустрій після реконструкції зливової каналізації (7)

•  Доведені до відчаю життям у темряві, дніпряни взяли у заручники енергетиків (5)

•  У Дніпрі стартувала масштабна модернізація вуличного освітлення коштом європейських інвестицій (5)

•  Депутат Дніпровської міськради оформив фіктивне відрядження і понад два тижні відпочивав у Греції: слідчі повідомили фігуранту про підозру (5)

•  Жити у Дніпрі стає все безпечніше (4)

•  Суд у Дніпрі виправдав жінку, яка вбила свого співмешканця (4)

•  У Дніпрі жителі однієї з багатоповерхівок перекрили дорогу через відсутність світла (4)

•  Безбар’єрний маршрут у Дніпрі оглянула заступниця Міністра розвитку громад та територій (3)

•  Забезпечують життєдіяльність та стійкість Дніпра. Філатов вручив героям-енергетикам медалі та відзнаки від міста (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
175
років Свято-Успенському собору

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті