На центральному залізничному вокзалі Дніпра відбулася виставка-огляд локомотивів, відремонтованих і модернізованих локомотивними депо Придніпровської залізниці.
Її мета – продемонструвати результат зусиль залізничників в оновленні тягового рухомого складу, який у важких умовах воєнного часу забезпечує стабільні перевезення вантажів і пасажирів, працездатність залізничної галузі. Захід пройшов за участі голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Перцовського.
На виставці були представлені чотири локомотиви: вантажні магістральні електровози ВЛ-8 та ВЛ11м/6 виробництва Тбіліського електровозобудівного заводу, маневровий тепловоз ЧМЕ3 та магістральний пасажирський електровоз постійного струму ЧС7 (виробник обох – СKD Praha).
Готуючи тяговий рухомий склад до презентації, фахівці локомотивного господарства в деповських умовах виконали опосвідчення колісних пар; за потреби різними видами ремонту оновили тягові двигуни, допоміжне й електричне обладнання, вимірювальні прилади. Кабіни машиніста оснастили електричними склоочисниками з новими щітками, перетворювачами напруги та розетками 220 В для побутових потреб. Кузови а також ходову частину й внутрішнє обладнання локомотивів покрили стійкими багатокомпонентними фарбами.
Щоб локомотивні бригади працювали в комфортних умовах, було покращено освітлення, встановлено сучасні ергономічні крісла, холодильники, мікрохвильові печі, системи кондиціювання повітря.
Електровоз ЧС7 додатково потребував відновних кузовних робіт, бо зазнав ушкоджень унаслідок ворожих повітряних атак і тривалий час не експлуатувався.
Начальник Криворізького локомотивного депо Сергій Сухопар, який з підлеглими представляв на виставці-огляді вантажний електровоз ВЛ8, розповів:
- Ця машина точно ще попрацює, хоч від’їздила вже 65 років. Фахівці експертно-технічного центру перевірили основні несучі конструкції на втомленість металу й дали позитивний висновок. Запас міцності цієї машини вражає. Може, тому що вона значно простіша за ВЛ11, який, звісно, і комфортніший, і потужніший. Утім, ВЛ8 за низкою параметрів не поступається ВЛ11, а за деякими показниками навіть перевершує більш нову модель. Окрім поточного ремонту, ми дещо модернізували інтер'єр обох кабін, встановили нові сидіння, створили достатній комфорт для локомотивної бригади: зараз тут є і кондиціонер, і піч з датчиком температури, а також холодильник, мікрохвильовка, відеореєстратор тощо.Машиніст тепловоза Синельниківського локомотивного депо Олексій ОЛЕКСЮК з непідробною повагою розповів про модернізований колегами маневровий тепловоз ЧМЕ3, який він супроводжував на виставці. Залізничник особисто приймав цю машину з ремонту й залишився задоволеним роботою ремонтників:
- Під час модернізації всі деталі й вузли ходової частини локомотива були ретельно перевірені й винесено вердикт: строк експлуатації подовжити. Можна стверджувати, що ремонт виконаний на рівні заводського. Це перша виставка і для тепловоза, і для мене, хоча в локомотивному господарстві працюю вже 12 років. Тому, скажу відверто, готувався до неї дуже ретельно.
Якщо для машиніста із Синельникового це перша виставка-огляд рухомого складу, відремонтованого та модернізованого в деповських умовах, то для Придніпровської залізниці такі заходи – добра традиція.
«Це вже восьма лише за час повномасштабної військової агресії рф проти України презентація рухомого складу, відремонтованого та модернізованого на залізниці, - зазначив очільник регіональної філії Олександр МОМОТ. – За три роки було оновлено 50 одиниць локомотивів та електропоїздів. Працюватимемо в цьому напрямку й надалі, збільшуватимемо обсяги».
За підсумками виставки-огляду кращим було визнано електровоз ВЛ11м/6, який відремонтували й модернізували фахівці локомотивного депо Нижньодніпровськ-Вузол. Друге місце посів тепловоз ЧМЕ3 (Синельниківське локомотивне депо), третє – електровоз ЧС7 (Дніпровське локомотивне депо). Приз глядацьких симпатій дістався електровозу ВЛ8 Криворізького локомотивного депо.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Зато у работников управления Приднепровской железной дороги автомобили не ретро, а новейших моделей не старше 3 лет. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Разве что электрички частично обновили 11-15 лет назад, хотя и они устаревшие. Відповісти | З цитатою